Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Anna - 12 augusti 2008 22:57

Det var ju inte så svårt att hitta wallies...

Av Anna - 12 augusti 2008 22:24

Så, nu har det blivit höst. Jag ogillar höstar skarpt. Nu blir det regn, kyla och deppressioner så långt ögat når. Helvetesårstid. Kom inte och säg att det är mysigt med tjocka tröjor höstlöv och eldfärger och mysiga kvällar med tända ljus och varmt te. Det är bullshit! BULLSHIT I TELL YOU!!! Jag vill ha sol och värme och brunbrända ben året runt!

Imorgon ska jag åka och måla mitt rum i stugan. Sen ska sängen och bordet få flytta in. Sakta men säkert blir insidan finfin. Far min håller på att bygga fönsterluckor. Det kommer bli gulligt, så gulligt. Jag älskar processen när rum blir klara, men samtidigt är jag så otålig att jag vill ha allt fint och färdigt på en dag. Mitt nästa lilla miniprojekt är att hitta wallies med rosor att sätta på väggen bakom mina kökshyllor. Har inte hittat några än, men det borde ju finnas. Annars får jag schablonmåla. Sen ska jag sitta barfota och känna in rummet. Precis som min hjälte ;)


Valpen har kommit in på skola precis som sin mor. Nu blir det unghundskurs och lydnadsövningar för hela slanten för den lilla busräven med start i september. Vi är studenter hela bunten. T.o.m maken.


Och jag har fått ett mail idag. Ett oväntat ett. Eller kanske inte jätteoväntat när jag tänker efter. Jag blev lite överraskad bara. Men men...

Ovido - Quiz & Flashcards