Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Anna - 9 augusti 2008 14:37

Mitt kolonikök är nästan klart. Vitmålat och med ny brunbetsad bänkskiva. Stiligt värre. Ska bara in nytt golv men det blir nästa sommar. Åhhh tjuuusigt!!! Tack mor för målningshjälp och tack far för montering av bänkskivan! Tur jag har så fina gamlingar.

Av Anna - 9 augusti 2008 13:56

Det är varmt i min lägenhet. Och jag har ont i huvudet. Mitt inne i hjärnan och sen i trådar fram över pannan mot ögonen. Kan ha att göra med rosévin och hoegarden igårkväll...


Jag hade tänkt att göra nått mysigt idag. Men jag har inte riktigt lyckats släpa rumpan från soffan än. Men snart, snart!!! Det enda jag tagit mig för idag är min aldeles egna matorgie och sen övertalning av lego att skolka från sitt arbetande en stund ikväll för att käka sushi med mig. Han är en gottig en han. Undrar fortfarande när han ska komma på att han är för bra för mig :)


Jag ska nog ta mig en tur i solen med lillarävagumpen. Kanske öva lite på att cykla med henne. Men först ska jag soffa en liiiiiten stund till. 

Ovido - Quiz & Flashcards