Direktlänk till inlägg 2 augusti 2008

semesterlös

Av Anna - 2 augusti 2008 20:01

Jag har en skön ledig helg denna helgen. Inget planerat. Just going with the wind. As nice!!! Första helgen på tusen år utan stress stress hit och dit.


Började fredagkvällen efter jobb med en yatzyomgång och lite lasagne på waynes med lego-boy, följt av Kung Fu Panda-bio. Sjukt kul. Roligast var nog att se hur lego njöt genom filmen. ;)

Detta skulle sedan efterföljas av nattbad, men efter bion var värmen inte längre så påtaglig och istället blev det rosévins drickande i anna pannas lägenhet.

Mysmorgon med frukost på Bakom Muggen och sedan en tur till Folkets Park och designmarknaden Merkado, som tyvärr inte var så festlig som jag mindes den från förra året. Det blev dock en liten berlock i form av ett rött glashjärta.

Snabbvisit för lite hångel hos Lego och sedan en tur bort till Limhamnsfältet för att springa lite rundor och leka med den lilla pluttan.

Och nu ska det ätas och drickas lite mer rosé för att sedan svänga en tur inom italiano-anna och kanske en stunds party life på Debaser. Så skönt när man inte har några måsten. Då kan man bara känna efter och göra vad som faller en in.

Imorgon blir det nog slappisdag och spelträff med gurra.


Man får göra så gott man kan när man inte har någon semester... 

 
 
Ingen bild

skånetösen

3 augusti 2008 17:36

låter ändå underbart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ide

Av Anna - 29 december 2008 10:45

Den här bloggen verkar inte funka så bra längre. Den har helt enkelt fyllt sitt syfte för mig och jag har tröttnat. Får se om den återuppstår i samma eller ny skepnad någon gång i framtiden. Men just nu får den vila. Adios ...

Av Anna - 9 november 2008 16:13

Jaha, lika bra att pausa lite då. Har rännt runt i mitt hem hela långa dagen och ställt iordning och fotograferat för ett bildreportage vi ska göra till skolan. Jag har rätt fint här i röran ändå, trots att det finns en del byten att göra när det nu ...

#1

Av Anna - 7 november 2008 23:13

Det bästa jag vet är tuttifrutti och svarta katten. Och så daniel....

Av Anna - 4 november 2008 21:51

jag ska se dave till sommaren!! Wohooooo!! My husband to be. Men han vet det inte än... Och bästa töserna ska jag ha med mig. Kommer bli en toppenkväll... om ett halvår. ...

Av Anna - 29 oktober 2008 11:10

Hittade idag hemsidan till en ursöt leksaksbutik som låg mittemot vårt hotell i stockholm. Sådär på småtimmarna efter ett antal flaskor vin på tåget samt hotellrummet och sedan fortsättning i hotellbaren fick jag det till att butiken hette Jose+Ines....

Ovido - Quiz & Flashcards