Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

glad

Av Anna - 27 maj 2008 21:47

Min plötsliga trevliga magkänsla håller i sig.


Idag är jag glad för lite olika saker:


1. Jag har ett nytt lipsyl som doftar jordgubbskarameller. Det gör mig sugen på godis. Eller pussar. Typiskt. :)

2. Jag har hittat en plats för min hängmatta. Ljuvligt.

3. Jag har saker att se fram emot.

4. Min våffla kom när jag kallade på henne idag. Tonårstrots går att bekämpa med hundgotte :)

5. I min kyl ligger rökt ost. Min favorit!


Det är härligt att vara 29 going on 14. Jag hittade ett sugmärke på min hals idag hahaha. Fy fan vad jag skrattade.

 
 
Ingen bild

Babbs

28 maj 2008 00:06

Ha ha!
Ja, jag såg ditt mess, hann inte svara.
Hade fullt upp med 4 sjukt aktiva 6-åringar.
Är helt sjukt slut i huvudet!
Längtar tillbaka till jobbet, rean är en piece of kaka jämfört med idag!
Ska du vara i Trelle i helgen?

 
Ingen bild

anna=jag

28 maj 2008 00:15

Haha. Skitkul var det. Bläckfiskattack ;)

Ja blir nog trelle hela helgen. Jobbar ju fredag till söndag. Har iofs osat till nöjesguiden på turning torso på fredagkväll men jag vet inte om jag kommer orka åka till stan. Ska du flytta eva?

 
Ingen bild

Billen

28 maj 2008 00:29

Sluta vara så jävla glad människa. Kom ihåg att du är svensk för böfvelen!

 
Ingen bild

anna=jag

28 maj 2008 00:52

Men jag är inte svensk. Jag är besökande marsian på planet örth. Didnt know now did you?

 
Ingen bild

skånetösen

28 maj 2008 11:25

man blir glad av ditt glada!!

 
Anna

Anna

28 maj 2008 12:25

Rökt ost? Vad är det skånska för?

http://julgrisen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

anna=jag

28 maj 2008 12:55

haha det är skånska för "rökt ost" eller dvs "ost som är rökt" :)

 
Ingen bild

Babbs!

28 maj 2008 13:46

Men ær inte TT-grejen på Torsdag, eller ær det jag som ær helt førvirrad?
Ær lediga hela helgen men, ja, jag ska flytta lilla Evan, så det blir væl ændå hyfsat lugnt tror jag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ide

Av Anna - 29 december 2008 10:45

Den här bloggen verkar inte funka så bra längre. Den har helt enkelt fyllt sitt syfte för mig och jag har tröttnat. Får se om den återuppstår i samma eller ny skepnad någon gång i framtiden. Men just nu får den vila. Adios ...

Av Anna - 9 november 2008 16:13

Jaha, lika bra att pausa lite då. Har rännt runt i mitt hem hela långa dagen och ställt iordning och fotograferat för ett bildreportage vi ska göra till skolan. Jag har rätt fint här i röran ändå, trots att det finns en del byten att göra när det nu ...

#1

Av Anna - 7 november 2008 23:13

Det bästa jag vet är tuttifrutti och svarta katten. Och så daniel....

Av Anna - 4 november 2008 21:51

jag ska se dave till sommaren!! Wohooooo!! My husband to be. Men han vet det inte än... Och bästa töserna ska jag ha med mig. Kommer bli en toppenkväll... om ett halvår. ...

Av Anna - 29 oktober 2008 11:10

Hittade idag hemsidan till en ursöt leksaksbutik som låg mittemot vårt hotell i stockholm. Sådär på småtimmarna efter ett antal flaskor vin på tåget samt hotellrummet och sedan fortsättning i hotellbaren fick jag det till att butiken hette Jose+Ines....

Ovido - Quiz & Flashcards