Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Anna - 3 maj 2008 21:56

Jag älskar älskar dolly parton. Jag fick mig en glad överraskning när jag efter att sista gästerna åkt hem smög mig upp med en tallrik lax för att få en stund för mig själv. Jag startade tvn och där framträdde fina lilla dolly i en livekonsert från 2002. Jag blev så rörd av hennes söthet så jag var tvungen att gråta en skvätt. Trots plastigheten i det yttre så talar och sjunger hon så jordnära och hjärtligt. Underbar utstrålning. Ödmjukhet. Jag älskar.


Av Anna - 3 maj 2008 19:10

Anna är en tuff en när hon är ute och kör i lilla skruttibangbang. Här påväg till festdag del 2. Solen i ögat och vinden i håret. Oj vad det går!



Av Anna - 3 maj 2008 00:41

Jag har spenderat min kväll med att äta solrosfrön, dricka juice, kolla lite tv, kramas med våfflan och skriva brev till min nye brevvän. Skitfestligt med brevvän! Jag ska passa på att hälsa till min nye vän.


Hej hej adjektiv A. *vink*


Här får du en bild också. Du verkar ju gilla sånna här :)


Ovido - Quiz & Flashcards