Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Anna - 12 maj 2008 21:58

Idag var bara försmak på veckan med 3,5 timmes-dag. Nu jobbar jag tisdag och onsdag. Håller helg på torsdag och jobbar sen varje dag tom lördagen veckan efter. Phu. Så den lördagkvällen ska jag försöka lägga in en praktfylla för att fira min lediga söndag. Sådesså. Hör av er alla som är sugna att se på. ;)


Men på torsdag ska jag städa. Hujedamig. Här är nog mer damm än möbler just nu. Och soffan är så hårig att jag knappt ser om voffis verkligen ligger i den eller ej. Katastrof!

Av Anna - 12 maj 2008 12:49

Sommardrömmen grötö. Inga flickor är representerade för vi gled mest runt halvnakna och jag vet inte hur glada de skulle bli på mig om någons blekfeta rumpa skulle ligga ute på annas lilla blogg. Skulle kanske bli mord.


Jag måste köpa mig en kamera! För tillfället har jag enbart min mobil vilket resulterar i att jag nästan inte fotograferar överhuvudtaget. Och jag älskar ju bilder.


Bilder:

* Taxametern Lady slappar

* Pinscherpluttan (Sanna Bråding) spanar

* Amstaff Dante solar

* Huset och bryggan

* Huset från bryggan

* Lilla A filosoferar på lördagkvällen


Av Anna - 12 maj 2008 10:28

Jag hatar att vara tillbaks i verkligheten. Jag ogillar att komma hem och jag kan inte slappna av. Allt skit som man inte tänkt på innan och som man helt glömt bort när man haft så kul kommer igen nu när man är tillbaks i malmö och tillbaks i lägenheten.

Känner mig väldigt känslig, ensam och sårbar idag och dessutom har mina detektivgener nog snokat reda på något jag inte egentligen ville veta. Jag MÅSTE sluta snoka. Jag får mig bara snytingar själv! Jag såg nämligen bilder från en utflykt. MIN utflykt, förra sommaren. Fast iår. Samma ställe, samma sak, men jag var utbytt. Det sved.

Ovido - Quiz & Flashcards