Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Anna - 28 maj 2008 22:36

Jag ändrar lite på inlägget för jag orkade visst lägga upp lite bilder :) 


Men för er som ändå vill kolla jämförelsen kan ni fortfarande göra det här. Lite före/efter bilder från my tiny country-home.


Annars: 


  • trädgårdsgång
  • lilla huset
  • grannen som jag ska hångla upp
  • fotbollsplanen

 


  • rabarber
  • trädgårdsbod och räv
  • växthus
  • vägskäl 

 

Se och njut. :)

Av Anna - 28 maj 2008 14:55

Shit. Jag är antagen till Leksand. What to do? Jag måste bestämma mig senast den 9e juni. Nu är jag rejält förvirrad... Bo i Leksand i 2 år och visserligen göra något jättekul och givande, eller stanna i Malmö där allt är bra nu, fortsätta jobba halvtid och hoppas på att jag kommer in på de bra kurserna i närheten?

Gaahhh. Nu blev det jobbigt! Jag både vill och inte vill.


Kräver en del övervägande och funderande det här. 

Ovido - Quiz & Flashcards