Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Anna - 7 maj 2008 23:34

Idag har jag köpt smultronplantor. Kanske är de enbart för dekoration. Men det kvittar för de är fina ändå. Jag ska testa att äta ett och se om jag dör. Och dör jag får julgrisen ärva min cykel.

Av Anna - 7 maj 2008 00:17

Det var ju inte kundkväll på granit ikväll. Det är på torsdag. Jag är en förvirrad människa. Jag har 5 minuter långt minne och slarvar bort allt jag rör vid. Spenderar en stor del av mitt liv med att leta. Och jag kan inte leta. Så jag hittar aldrig något.


Istället för att gå till granit gick jag till h&m för att visa stämpel och få min bonus på mitt h&m-kort. Men när jag kom dit bestämde min hjärna sig för att tro att jag glömt kortet hemma. Så jag struntade i det och gick hem, bara för att finna att kortet naturligtvis låg i min börs i väskan. Bra!

Ovido - Quiz & Flashcards