Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

Maten är serverad.

Av Anna - 17 maj 2008 19:29

Idag när jag varit och jobbat hade min snälla farsgubbe varit och gjort iordning mitt trädgårdsland så när jag sedan anlände var det bara att fixa med det sista, lägga ut en promenadgång av plattor och sedan plantera mina fröer. Är inte han den snällaste? Det är mycket tack vare mina trådgårdsintresserade föräldrar som jag kommit så långt på mina ägor. De känner inte att deras hus och stora trädgård är nog för dem utan på lediga stunder åker de gärna och donar lite i min lilla garden. Det har nästan blivit till ett familjeprojekt att få styr på vildingtomten. Och nu börjar där bli riktigt fint.


Snart så ska jag även engagera snickar-svåger att komma och sätta in nya fönster och fixa till det lilla köket i stugan. Sen reder jag nog ut resten själv.


Jag har nog fått jackpot i familjeutdelningen. ;)


 
 
Anna

Anna

17 maj 2008 20:18

Själv drog jag en underlig vinst i familjelotteriet. Min pappa är varken snickare, läkare, rörmockare, egen företagare som kan ge sina avkommor sommarjobb, golvläggare, målare, rik eller något annat användbart. Min pappa är socialsekreterare.

http://julgrisen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skånetösen

18 maj 2008 22:09

va gulliga dom verkar vara!!

 
Ingen bild

anna=jag

19 maj 2008 23:44

Men det kan väl vara användbart ibland att ha en soctant till far... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ide

Av Anna - 29 december 2008 10:45

Den här bloggen verkar inte funka så bra längre. Den har helt enkelt fyllt sitt syfte för mig och jag har tröttnat. Får se om den återuppstår i samma eller ny skepnad någon gång i framtiden. Men just nu får den vila. Adios ...

Av Anna - 9 november 2008 16:13

Jaha, lika bra att pausa lite då. Har rännt runt i mitt hem hela långa dagen och ställt iordning och fotograferat för ett bildreportage vi ska göra till skolan. Jag har rätt fint här i röran ändå, trots att det finns en del byten att göra när det nu ...

#1

Av Anna - 7 november 2008 23:13

Det bästa jag vet är tuttifrutti och svarta katten. Och så daniel....

Av Anna - 4 november 2008 21:51

jag ska se dave till sommaren!! Wohooooo!! My husband to be. Men han vet det inte än... Och bästa töserna ska jag ha med mig. Kommer bli en toppenkväll... om ett halvår. ...

Av Anna - 29 oktober 2008 11:10

Hittade idag hemsidan till en ursöt leksaksbutik som låg mittemot vårt hotell i stockholm. Sådär på småtimmarna efter ett antal flaskor vin på tåget samt hotellrummet och sedan fortsättning i hotellbaren fick jag det till att butiken hette Jose+Ines....

Ovido - Quiz & Flashcards