Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Anna - 1 oktober 2008 17:50

Varför är det alltid så. Att när jag inte har råd hittar jag det jag letat mig galen efter? Jag sprang rakt på en klarröd knälång regnjacka med luva. Så jag var tvungen att köpa den för annars hade nog tillfället ALDRIG kommit tillbaks. Så nu är jag ÄNNU fattigare.


För övrigt har jag knallrött läppstift och är skitsnygg. Klart slut

Av Anna - 1 oktober 2008 15:26

Jag klippte visst mig.


Av Anna - 1 oktober 2008 11:35

Jag har hittat en svart vinterjacka som jag vill ha. Får nog fjäsklåna en slant när moder kommer hem från frankrike. Denna månaden är sinnessjukt fattig.


Dessutom måste jag förbereda mig inför vintern genom att lämna in två par skor för omsulning hos mr schoemacher samt kanske även köpa mig ett par dojs till :D  Upptäckte igår (i en vattenpöl) att även mina fina sköna cheep monday pjux (last season och verkar omöjliga att få tag på igen) har spruckna sulor på båda skorna. Olagningsbara. Baj baj favvos.


Jag har lite funderingar på att kapa min lugg rak igen istället för sne som den varit ett tag. Eller eventuellt lite rundad a´la bettie page för en mer rockabilly-look. Om nu virvelluggen vill stanna så. Funderingar?



Av Anna - 1 oktober 2008 10:55

Puhsan Hundtassson kommer aldrig bli vuxen. Dessutom kommer hon aldrig bli normal den lilla dinghunden. Det finns så mycket glädje i den lilla korven att hon inte kan  behärska sig för alla köttbullar i världen. Hon har själv fått för sig att världen nog roterar kring henne och hon åbäkar sig diva-style för att fokus ska vara på henne hela tiden. Ganska underhållande må jag säga. Att backa runt faror eller att skrämma sig själv är också fina egenskaper som ligger för pruttisen. Såväl som att ohämmat glädje-slänga sig på alla människor som visar henne minsta möjliga uppmärksamhet. Där önskar ibland mattis att hon hade en elchockpistol.

Men hon är otroligt rolig när hon attack-leker igenom alla sina saker i tur och ordning eller när hon blir släppt att leka fritt och hon slänger sin kropp in i underbara glädjeskutt. FREEEEEDOOOOM!!

Ovido - Quiz & Flashcards