Alla inlägg den 24 september 2007

Av Anna - 24 september 2007 18:03

Så! Nu har jag varit på ytterligare en shoppingtur i malmös djuraffärer :) Idag blev det en säng. Den blir nog bra. Inte snyggast i världen, men den verkade skön och praktisk. (Shit där lät jag som min mor.) Den är svart iallafall. Och där kan nog valp-lily nanna gott.

Jag köpte även ett halsband. Ett litet svart ett med små nitar så hon kan se lite tuff ut. Det va heller inte snyggast i världen, men jag kan ju alltid köpa ett till om jag hittar hehe. Shoppa e skoooooj! :) Jag är en jävel på att bränna kulor!

Det är därför mitt största karriärmål är att bli lyxhustru! Jag har inte riktigt någon utarbetad taktik än för hur jag ska nå mitt mål men jag jobbar på det.


Shit nu måste jag dra till keramiken. Bajbaj

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards