Alla inlägg den 10 december 2007

Av Anna - 10 december 2007 15:59

Ska till eva ikväll!!! Var väldigt länge sedan bara vi träffades och pratade. Vi är ju lika konstiga vi två. Har vi inte problem så skapar vi dem! :)


Det slog mig för några dagar sedan hur bra Eva är. Klart jag vetat det innan iofs, men jag såg något på tv som fick mig att tänka på hur Eva har stöttat mig när jag varit ledsen eller när det hänt saker i och omkring mitt liv. Som när min mormor gick bort tex. Och farmor. Och alla gånger jag haft hjärtetrubbel. Och när hon ställer upp som min dejt i situationer där jag behöver stöd. Eva är en av de få som jag kan vara ledsen och gråta framför utan att det känns fruktansvärt. Hon dömmer aldrig mig, även om jag gör urusla val. Hon e underbar på att lyssna och trösta! Love you Marianne!!

Av Anna - 10 december 2007 14:54

Har varit skitmysig helg! Tyvärr pissigt väder så det blev inte så mycket utelek, men för övrigt riktigt bra helg.


Och Lily träffade Dante i lördags. Först va hon lite rädd. Han är ju rätt stor. (Amerikansk staffordshire terrier) Men sen blev det spännande. Speciellt när Dante lekte med sin boll och Lily stod och studsade lite brevid och ville va me, men hon fattade inte riktigt vad som pågick. Tror hon visste att det va en lek men inte riktigt vad den gick ut på, så därför sprang hon mest helt lycklig fram och tillbaks brevid för att känna sig lite delaktig. Ny kompis!!! Han va sååå snäll och söt mot henne.


Igår jobbade jag och tiden sniglade sig fram. Sen käkade jag söndag-middag med föräldrarna. Va uppe en stund med valpen hos staffan och Asta också när vi kom tillbaks till malmö. Det va min helg det. :)

Ovido - Quiz & Flashcards